آیا درمانی دیگر برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی دیگر برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 وجود دارد

در به طور کلی، بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 می رویم به دیالیز در آینده ای نزدیک. با این حال، دیالیز به عنوان شایعترین درمان آن را نیز به ارمغان می آورد مشکل زیادی را برای بیماران PKD. به غیر از دیالیز است هر درمان دیگر برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 وجود دارد؟

چرا بیماران مبتلا به PKD کراتینین 5.9 توصیه می شود به دیالیز؟

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) بیماری های کلیوی خانواده است. هستند بسیاری از کیست در حال رشد در کلیه وجود دارد. کیست را افزایش می دهد و بزرگ با گذشت زمان. کیست در حال رشد ستم بافت های اطراف. عملکرد کلیه به تدریج از دست بدهند. تابع فیلتراسیون با شکست مواجه نتیجه منجر به رسوب creatinine.Creatinine خواهد شد به 5.9 افزایش می یابد. کراتینین بالاتر اشاره به آسیب های جدی کلیوی، در عین حال کراتینین 5.9 یک دوره که نیاز به دیالیز در آینده نزدیک است. اگر بیماران به دیالیز شرایط امتناع، کراتینین در بدن ما در نتیجه منجر به عوارض جدی واریز خواهد شد.

آیا درمان های دیگر برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.9 وجود دارد؟

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز درمان شایع ترین است، اما آن را نیز بسیاری از مشکل برای بیماران مبتلا به PKD به ارمغان می آورد خواهد شد، از درمان های زیر می تواند کمک به بیمار بهتر wihout دیالیز زندگی می کنند.

داغ فشرده سازی درمانی

داغ فشرده سازی درمانی در داروهای چینی بر اساس، آن را دارای مزایای در چشم انداز زیر است:

کاهش کیست های کلیه

کیست ها پر از fluid.The فعال داروهای چینی به کلیه وارد در نتیجه تغییر فشار بین سیال داخلی و external.The در کیست می شود مظلوم خواهد و جریان را به خون است. بنابراین کیست کلیه خواهد شد کاهش روز به روز.

سرکوب رشد کیست های کلیه

داروهای چینی در هات فشرده سازی درمان بافت کیست در نتیجه سرکوب رشد کیست های کلیه را از بین میبرد. اگر کیست متوقف به پیشرفت، PKD می تواند به خوبی کنترل می شود. در همین حال دیالیز نیز می توان با موفقیت اجتناب شود.

تعمیر تجهیزات، ساخت آسیب کلیوی و بازیابی توابع کلیوی

تعمیر تجهیزات، ساخت آسیب کلیوی و دوره نقاهت توابع کلیه ها دو مزیت داغ فشرده سازی درمانی، که می تواند بیماری های کلیوی از دیدگاه ریشه درمان.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: